Jag heter...

 
Flickan som bloggar här heter Mimmi och föddes den 28 Mars 2000. 
Jag tycker läsning är en av det roligaste sakerna som finns. Några andra saker jag gillar är att kolla på tv- serier lite för ofta och så gillar jag att fotografera. Mina favorit serier är Glee, Teen Wolf, Pretty Little Liars, The 100, Grey´s Anatomy med flera.
 
På denna bloggen kommer du se reccentioner, böcker, musik, mer böcker och andra saker jag är intresserad av. Det är lite allt möjligt faktiskt.
 
Jag driver denna bloggen på min fritid som jag även går i skolan på och så jag spelar trumpet två gånger i veckan. 
Jag halvdrömmer också om att göra en Youtube kanal, men hitilst har jag inte varit så modig. Men någon gång ska jag skaffa en!
 
Några andra saker jag gillar är: att få KP i brevlådan, glass, engelska, sommar, Taylor Swift, musik, färg, te, spela sims och kolla på youtube.OCH DIVERGENT!
 
Några andra saker jag inte gillar är: Att stå i långa köer och tro att det är fredag när det är torsdag, sura busschafförer, att vara ledsen,tråkiga saker och att det är så lång tid innan jag kan börja övningsköra.
 
Någon gång i mitt liv vill jag också besöka New York och flytta till Chicago.
 
Sedan kan jag även visa ett par fina bilder på mig, eftersom jag känner för det.
 
 
Eyeliner on point om du frågar mig. 
 
 



NAMN
Kom ihåg dig, kanske?

EMAIL (OSYNLIG FÖR ALLA UTOM MIG,HIHI)


HEMSIDA


KOMMENTAR